Divine intervention

2008-08-24 @ 23:22:27

Efter att ha rafsat igenom mitt gamla bloggarkiv, förbluffas jag över det faktum att jag en gång i tiden kunde massproducera ett genomsnitt av fem inlägg om dagen. Det är galet, alltså. Jag är galen. Allt är galet. Som det nu är går jag igenom en omständig procedur där en helvetes massa gnuggande av geniknölarna ingår, innan jag överhuvudtaget kommer mig för att leverera något. Smått pinsamt med tanke på vad för ämnen (jag, jag, jag) det egentligen skrivs om här på bloggen.

I ett ögonblick av kreativ torka bad jag om förslag på saker att dryfta om. Efter att några trogna fans bistått mig med detta känner jag att det är på tiden att jag gör något produktivt av materialet. Följande ämnen ska alltså i sinom tid avhandlas (säg till om jag glömt något):

Varför jag besitter en sådan överjordisk skönhet
Tiny och hennes William Moseley
Alex Pettyfers uppenbarelse
Någon form av recension
Grönt vatten


Kommentarer
Postat av: Tiny

Du är galen, jag är galen, vi är galna. Det är därför vi är så bra :)

2008-08-25 @ 23:07:41
URL: http://tina0602.blogg.se/
Postat av: a.k

haha. nope. Jag tror du fick med allting!" ;D

2008-08-26 @ 16:33:00
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0