Too cool for school

2008-08-19 @ 12:35:14

Även om jag ihärdigt försökt förtränga det, så går det inte bortse från det faktum att jag imorgon vid denna tid kommer att befinna mig i indoktrineringsanstaltens gallerförsedda lokaler. Den fruktade skolstarten väntar mig och jag som inte haft vett nog att gardera mig med stiftpennor och stulna sudd kommer att gå en säker död till mötes. Ursäkta mig medan jag går och hyperventilerar.

Engberg låter för övrigt äckligt positiv inför spektaklet i detta inlägg. Dock hade han vett nog att inkludera en ytterst smickrande bild på mig, så jag kan trots allt tänka mig att ha överseende med hans käcka inställning. Men bara kanske.

Kommentarer
Postat av: a.k

haha. vadå.. skolan är väl... kul? ;D

2008-08-19 @ 19:23:02
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: DustRat

OM det inte hade varit för alla brudar hade jag brutit ihop och ja... Brutit ihop på riktigt..

2008-08-19 @ 20:24:13
Postat av: Em.

Åhhhåå hej! :) Ja, de var väl några dagar :P



Haha, ja men barnprogram är bäst med småsyskonen ;)

Och du, en sak bara. Fy fan va tråkigt med skola! :P Så skönt att ha allt avklarat nu :D

2008-08-20 @ 21:23:15
URL: http://grytpinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0